پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز جامعه ما در پیچ تاریخی بسیار مهمی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سردار حمید دامغانی طی سخنانی در نشست برخط با بسیجیان کل کشور با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی تاکنون هیچ انتخابی به اندازه حساسیت انتخابات فعلی نبوده است و لذا در این شرایط مهم و حساس باید نسبت به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بکوشیم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان این که بی شک تبیین اهمیت و جایگاه مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح به جهاد نیاز دارد، افزود: ما در پیچ تاریخی بسیار مهمی قرار داریم و مردم باید نقش مهم خود را به خصوص در عرصه انتخابات به درستی ایفا کنند.

وی با اشاره به این که نظم و معادلات قدرت در جهان به هم ریخته است، گفت: محور مقاومت به قدرت برتر منطقه رسیده است. حضور قدرت جمهوری اسلامی که تأثیر گذارترین در سطح جهان است باعث شده تا قدرت آمریکا در سطح جهان دچار تغییر شود.

سردار دامغانی همچنین با بیان اینکه دشمن جنگ فرهنگی، شناختی و ترکیبی علیه ملت به راه انداخته است، افزود: دشمن با استفاده از ابزارهای هنری و رسانه‌ای و راه اندازی جنگ نرم و شناختی دنبال تضعیف جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه گیلان با بیان اینکه انتخابات زمین دفاع در مقابل جنگ نرم و ترکیبی دشمن است، به تشریح دستاوردها و توفیقات دولت سیزدهم پرداخت و گفت: در دوره سه ساله دولت شهید رئیسی چرخ انقلاب و کشور بر ریل اصلی خود قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در سیاست خارجی ابراز داشت: شهید رئیسی و تیم دیپلماسی دولت سیزدهم جایگاه واقعی ایران را در سیاست خارجی و روابط بین الملل احیا کرد.

سردار دامغانی با اشاره به احیای ۹ هزار واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: احیای کارخانجات، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، مبارزه با فساد، توجه به مقوله مسکن، جوانی جمعیت و خانواده کارنامه درخشانی از «شهید جمهور» باقی گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha